Android Mókolás 2.0

2012.11.27. 09:00 goIya

A hónap elején írtam az Androidos ROMolásos szenvedésemről. És akkor úgy voltam vele, hogy addig nem nyúlok hozzá amíg nem lesz hivatalos frissítés. Na nem így történt.

Először is egy elég hardcore android programozó "véletlenül" talált az LG fejlesztői oldalán egy, még ki nem adott hivatalos, de nem végleges ROMot. Hát mi se kell nekem több gondoltam magamban, felteszem, mert hát gyári és úgy lehet frissíteni ahogy azt megszoktam. Ja, hogy azt közben elfelejtettem, hogy ez a gyári(!) frissítési eljárás egy kín szenvedés. Nem úgy megy mint az iPhone-nál, hogy az iTunes elintézi. Nem, itt ami van az csak úgy működik, hogy 3programot kell elindítani rendszergazdaként, figyelve a megnyitási sorrendre, egy portot le kell tiltani, kiválasztani a KDZ fájt amit fel akarsz rakni, elindítani a frissítést, véletlenül se kattintani közben az ablakban semmire, ha mégis akkor feszülten ülsz a gép előtt, hogy a program most tényleg befagyott vagy csak ez is frissítési folyamat rész. Mert amikor rendesen megy minden, akkor is azt írja, hogy a program nem válaszol. Miután sikerült feltennem, a telefon összeszarta magát, hiba üzenet, hálózat eldobás 2mp-enként. Factory resetelni kellet, így már jó volt. Három napig. Utána megint előjött az a gond, hogy nincs hang hívás közben. Egy hétig használtam így rendszeresen újraindítva de így is voltak gondok vele. Szerencsére a barátaim megértőek.

Pár nappal ezelőtt az XDA fórumot lapozgatva találkoztam egy ismerős névvel-Topogigi-, aki rég nem adott ki ROM-ot, de ahogy emlékeztem mindenki dicsérte a munkáját. Na de most kiadott egy újat, ami azon alapult amit használtam. Hát -gondoltam- veszíteni nem tudok, felteszem. Most már értem, hogy miért dicsérték annyira. A telepítéshez is írt külön scriptet. Csak nyomogatni kellet egy gombot, lehúzni feldugni a telefont kétszer és kész volt pillanatok alatt. Egy picit gyorsult tőle a telefon, de azért van amikor belassul. Hívásproblémám azóta nem volt. Igaz tegnap véletlenül újraindítottam, így nem tudom, hogy hosszabb idő utána előjön e, de remélhetőleg nem. Ha egy hétig tudom újraindítás nélkül használni, nem fogok váltani, csak ha valami másik atombiztosnak mondott ROMot nem ajánlanak.

Az a helyzet, hogy szeretem ezt a telefont. Nem a legszebb, nem is a leggyorsabb, de elég szép, és elég gyors. Pont megfelelő méretű, nem péklapát és nem is gyerekmobil. (!! 4col körül van az ideális mobil méret !!) Gondolkoztam az új telefonon, de nem. Jó lesz ez még egy darabig. Úgyis lesz rá 4.2-es Android is, mert azt is most kezdék el rá írni, úgyhogy marad. Legalább ki tudom vele élni a buherálási hajlamom. A fontos cuccokat meg dropboxal már lementettem, úgyhogy az se gond. Ha megint nem megy a hívás, akkor amíg vissza nem tudom csinálni, használom valamelyik ősrégi Nokiát a szekrényből.

Aki szereti ezt a fajta Androidos ROMolgatást, buherálást annak csak ajánlani tudom az LG Optimus 2x-et. Sőt annak is aki nem annyira szereti de elviseli néha napján, és olcsón szeretne egy elég izmos telefont.

Címkék: smartphone LG Android Google Optimus 2X Topogigi

A bejegyzés trackback címe:

https://gadgetfuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr764927435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása