Android mókolás

2012.11.01. 11:59 goIya

Na megjelent az LG optimus 2x-re a CM10 Nightly(azaz nagyon béta) amit annyira várt mindenki. JB alapú rom as ICS helyett, mindenki boldog és otthon mókolja a telefonját.

Én eddig csak gyári szoftverrel használtam a telefont, azt frissítettem, de ezt úgy gondoltam ezt ki kell próbálnom. Első lépés: root, mert ugye még ez se volt. Szomorúan vettem észre, hogy gyorsan és egyszerűen csak Windows alól lehet, úgyhogy a család elég instabil laptopjára dugtam a telefont, gyorsan össze is omlott a rendszer. Másodjára már talpon maradt, SuperOneClick-el sikerült is a root. CWM rom maneger fel, recovery tools telepítve, backup, új rom a memória kártyán. Tök jó, minden halad ahogy kell. Újraindítás, rom telepítés indul, megáll, hiba, anyázás, újrapróbálás, hiba, még-több anyázás. Újra letöltöttem és felmásoltam a romot a telefonra és lőn világosság működik, de hogy miért csak másodjára. Ugyan ezt a kört eljátszom a Google apps pack-al is. Egy leheletnyi anyázás azért ide is befért, de ez is sikerül.

Jön az első mini szívroham, a telefon nem látja a SIMen lévő számokat. Megoldás nincs, ilyen ez a ROM. Kis buherálás a Google Contats oldalán ott vannak a kb. fél éve mentett névjegyeim(egy-két csaj száma hiányzik de túlélem). Na most már minden oké, régi appok fenn, névjegyek fenn. Öröm, boldogság, fáradtság, alvás.

Másnap reggel telefon ébresztője kelt, csak hogy egy órával előbb. Az automatikus dátum frissítés nem jó,de nem baj legalább időben kelek. Na de jön a második mini szívroham. Telefonálni szeretnék és nem hallanak, csak sistergést. Nincs időm szarakodni vele, előadás előtt be kell ugranom még megvenni az AC3mat, majd este megoldom(meg játszom).

Nem sokat piszkáltam napközben, zenehallgatás, kis netezés, kis játék. Amit észrevettem a hívás közbeni "apró" hibán kívül hogy nem látja a külső sd-t és gyorsabban merül, igaz így is kibírta a napot. És maga a rendszer nagyon gyors. Pillanatok alatt bootol, nem szaggat, jól is néz ki csak ugye telefonálni nem lehet vele. Ezt a problémát elvileg baseband cserével lehet javítani, de ahhoz SmartFlash kell, amit még nem használtam és elég volt most ennyi szarakodás. 

Úgy gondoltam vissza teszem a jól ismert gyári ROMom de ugye a backup a külső sd-n van, amit nem lát a telefon, se a CWM, ha gépre rádugom hogy azzal pakoljam át a belsőre, a gép nem látja a telefont. Hát ez éléggé pánik helyzet.

Szerencsére a telefon wifije működik úgyhogy közvetlenül leszedtem rá egy CM7.2-t ami csodák csodája látta az sd-t. Gyorsan át is pakoltam a backupot, és sikerült visszakapnom a szeretve gyűlölt rendszerem.

Sose csináltam ilyet és eléggé összejött minden, de azért élveztem. Csak kár, hogy közben a saját adataimmal játszottam. Ezért váltottam még anno Mac-re. Élvezem én a buherálást legyen az hardveres vagy szoftveres, csak nem akkor amikor az múlik rajta, hogy most akkor megmaradnak e az adataim vagy se.

Címkék: 10 smartphone 7.2 LG Android CM Optimus 2X

A bejegyzés trackback címe:

https://gadgetfuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr124882654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása