Forza Horizon

2012.10.30. 00:21 goIya

Tegnap láttam a következő videót. Handrás blogger/APR tulaj játszik az új Forza Horizonnal.

Forza Horizon from Andras Horvath on Vimeo.

Az állam leesett. Úgy néztem végig a 7perces videót mintha egy 1perces trailer lenne Jól néz ki, sandbox stílusú, szimulátor úgyhogy egy darabig ellehet ezzel játszani. Nem vagyok egy nagy gamer csak egy pár játék van amire úgy tényleg rámozdulok(GTA, AC, Far Cry) de ez olyan. Egy a probléma: nekem nincs Xboxom. Körülbelül 1-2 éve lecseréltem egy PS3-ra. Na most mi legyen? Nem akarok még egyszer konzolt váltani főleg hogy a másik nagyon várt játékom az Assassin's Creed 3 inkább a PS-t preferálja (extra tartalmak stb.). Meg ugye az Xbox csak dvd-t tud lejátszani és egyre több az olyan játék ami 2 dvd-n jelenik meg míg ugye PS-re ráfér a Bluray-re. De a Microsoft most nagyon rágyúrt erre a home entertainment dologra elég csak a Smart Glassra gondolni. De konzolt váltani még egyszer inkább nem szeretnék. Na most mi legyen? Mert ezzel a játékkal játszani akarok!

Ami eszembe jutott: veszek ideiglenesen egy használt Xboxot. Mostanság olyan 20ezer környékén lehet venni használtam amit ugye utána ugyan úgy el tudok passzolni és akkor még az ára is úgy-ahogy visszajön. Nem kell nekem merevlemez, elég a kis memóriakártyás darab. (Gondolom én. Aztán lehet a játék megköveteli a HDD-t.) De most komolyan adjak ki 20+12(ugye a játék maga) ezer forintot egy darab játék miatt amivel max 1 hónapig elvagyok? Ja és ugye még az AC3 is most fog megjelenni. Mi lesz így a pénztárcámmal? Mi lesz így a szociális életemmel? Mi lesz így a tanulással? Mi lesz így a vizsgáimmal?

Hülye kütyü buzériám, hogy meglátok egy videót valami játékról és nekem egyből kell. Nem kell pár pillanat és már ki is gondolom, hogy hogy lehet átlendülni az előttem álló, engem védeni próbáló, nem is olyan pici akadályokon.

Címkék: konzol játék 360 Xbox PS3 Forza Horizon

A bejegyzés trackback címe:

https://gadgetfuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr1004878215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása