GoPro Hero3

2012.11.05. 22:59 goIya

Na megint láttam egy elképesztő videót és megint értelmetlen birtoklási vágy alakult ki bennem. A videó a GoPro Hero3 Black Edition promó videója. Aki nem tudná a GoPro strapabíró, viselhető kamerákat gyárt, amit többnyire extrém sportolók használnak. A következő videóról azt állítják, hogy teljes egészében az új kamerával csinálták.

Elképesztő, lenyűgöző, lepisiled a bokád olyan szép. A megszerkesztése is zseniális. Ahogy a hullámba bemegy a kamera és eltompul a zene. Csillagos ötös. És mind ezt egy olyan kamerával ami kisebb, mint a tenyered és arra tervezték, hogy üssék-vágják. 1080p-s felbontás mellet képes 60fps-el rögzíteni, de ami igazán elképesztő, hogy 720p-s felbontás mellet 120(!)fps-es videót csinálni. És csak hogy a cucc future proof(jövő álló) legyen: 4K felbontásban is képes rögzíteni, igaz elég silány 15fps-el. Mint az első kamerás telefonok, csak olyan felbontásban mint a mozi filmek. Van benne beépített wifi, így okostelefonról vezérelhető egyszerre akár 50 kamera is. Videózás közben képes 12MP-es fényképet készíteni és time laps videót is tud csinálni. Kell egy ilyen. Vagy kettő. Nem vagyok egy nagy extrém sportoló, snowboardozni szoktam telente, szeretek videózni, de nem viszem túlzásba(igaz a telefonomon kívül nincs is más eszközöm erre). Ergo nekem ez tök fölösleges lenne. De mégis úgy érzem, hogy most azonnal kell.

Az iszonyatosan jó promó videó mellet szerintem elkövettek egy kis hibát. Ugyan is a fent leírtakat csak a Black Edition tudja. E mellet van még a kicsit lassabb kevésbé jó képet csináló Silver-és White Edition. Ami tulajdonképpen a Hero2 és a Hero HD beépített wifivel és picit vékonyabb kivitelbe, mégis Hero3-ként árulják mint tök új termék. Szerintem ez egy kicsit megtévesztő. De mivel elég réteg termékről van szó, nem hinném, hogy ebből túl nagy gond lenne.

u.i.: Nem is olyan régen, egy buliban láttam, ahogy egy vodkás üvegre szigetelő szalagoztak egy GoPro-t és úgy öntötték a közönségre piát. Pazarlás, de azért azt a videót megnézném. Rohadt jól nézhet ki.

u.i.2: Majdnem elfelejtettem a kedvenc GoPro-s videómat, ami miatt már nagyon várom a havat. Tessék ámulni.

Címkék: video kamera GoPro Hero Hero3

A bejegyzés trackback címe:

https://gadgetfuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr214892732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vAfotóriporter · http://blog.volgyiattila.hu 2012.11.20. 18:32:18

Tetszik a meglátásod, hogy a fehér és az ezüst lényegében a régi modellek újracsomagolása. Én is pont ezen törtem a fejem.
Mondjuk ettől még van akinek bőven elég az is, és azzal ő is nyer, hogy beépített wifivel, kisebb méretben kapja meg.

süti beállítások módosítása